Burberry sanoo lopettavansa myymättä jääneiden vaatteiden polttamisen – Muotitalo on tuhonnut tuotteita suojellakseen ylellistä tuotemerkkiään

Toimitusjohtaja Marco Gobbettin mielestä nykyaikaisilta ylellisyystuotteilta edellytetään olevan sosiaalisten ja ympäristöllisesti vastuullisesti valmistettuja.

Mallit esittelevät Burberryn vaatteita muotinäytöksessä Lontoossa tammikuussa 2016. Toisen mallin kaulahuivissa Burberryn ikoninen ruutukuosi.

Britannialainen vaatteiden valmistaja Burberry ilmoittaa lopettavansa myymättä jäämien vaatteiden ja asusteiden polttamisen. Yhtiö kertoi hävittäneensä viime vuonna myymättä jääneitä vaatteita ja asusteita viime tilivuonna 28,6 miljoonan punnan eli runsaan 32 miljoonan euron arvosta.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita