Marimekon nuori toimitusjohtaja pääsi japanilaiseen suurtapahtumaan esittelemään ajatuksia, joilla perinteikäs yhtiö on tehnyt uuden nousun – ”Brändit rakennetaan yhdessä kuluttajan kanssa” - Talous | HS.fi

Marimekon nuori toimitusjohtaja pääsi japanilaiseen suurtapahtumaan esittelemään ajatuksia, joilla perinteikäs yhtiö on tehnyt uuden nousun – ”Brändit rakennetaan yhdessä kuluttajan kanssa”

Vastuullisuus ja yhteistyö ovat Marimekon tulevaisuuden avaintekijöitä, yhtiön toimitusjohtaja sanoo.

Marimekon toimitusjohtaja Tiina Alahuhta-Kaskon Marimekon konttorilla Herttoniemessä.

7.11.2018 14:57

Muotiteollisuus on ison muutoksen edessä, sanoo Marimekon toimitusjohtaja Tiina Alahuhta-Kasko.

Ja Marimekolla on hänen mukaansa visio sitä varten. Sen keskiössä on kolme asiaa: arvot, digitalisaatio ja yhteistyö.

Alahuhta-Kasko puhui näkemyksistään keskiviikkona Tokiossa kansainvälisessä yrityskonferenssissa Nikkei Global Management Forumissa, johon hän osallistui ainoana suomalaisena puhujana. Tapahtuma kokoaa liike-elämän johtajia keskustelemaan viimeisimmistä johtamisen suuntauksista.

Artikkeliin liittyviä aiheita