Dora Leskinen, 23, rakentaa Instagramissa brändiään, ja saa samalla yrityksiltä rahaa – Sosiaalisen median mikro­vaikuttajista on koko ajan kovempi kysyntä - Talous | HS.fi

Dora Leskinen, 23, rakentaa Instagramissa brändiään, ja saa samalla yrityksiltä rahaa – Sosiaalisen median mikro­vaikuttajista on koko ajan kovempi kysyntä

Helsinkiläinen Boksi-yhtiö kehittää tekoälyä tunnistamaan mainostajille sopivimmat mikrovaikuttajat.

Dora Leskinen tekee usein töitä kotonaan. Hänellä on Instagramissa yli yhdeksäntuhatta seuraajaa.­

28.1.2019 2:00 | Päivitetty 28.1.2019 6:25

Turun kauppakorkeakouluun päästessään Dora Leskisellä oli tavoite tiedossa: ensin tutkinto, sitten hyväpalkkainen vakituinen työpaikka.

Nyt Leskinen, 23, on muutamaa tenttiä vaille valmis, mutta ei hänellä ole aikomustakaan etsiä sitä työpaikkaa.

Luitko jo nämä?

Luetuimmat - Talous