Cheyenne Järvinen kyllästyi ravintolisien tyrkyttämiseen – Seurasi palautevyöry, josta paljastuivat somemarkkinoinnin kyseenalaiset käytännöt
Cheyenne Järvinen jakoi sosiaalisessa mediassa mielipiteensä Fitline-ravintolisistä ja verkostomarkkinoinnista, ja ihmiset alkoivat lähettää hänelle kokemuksiaan tuotteiden jälleenmyyjistä. Selvisi, että osa käyttää kyseenalaisia ja kiellettyjäkin keinoja ravintolisien myymiseen ja uusien myyjien värväämiseen.
Cheyenne Järvinen alkoi jakaa Instagramissa ihmisten kokemuksia Fitline-tuotteiden jälleenmyynnistä alun perin levittääkseen tietoisuutta verkostomarkkinoinnista. Kuva: Mikko Suutarinen / HS
Salla Varpula HS
22.10.2019 2:00 | Päivitetty 22.10.2019 7:16
Kun Cheyenne Järvinen jakoi sosiaalisessa mediassa mielipiteensä Fitline-ravintolisistä ja verkostomarkkinoinnista, hän ei osannut odottaa siitä seurannutta vyöryä.
”Se oli täysin vahinko, että tästä tuli noin iso juttu.”
Järvinen on kauneuskilpailusta ja televisiosta julkisuuteen alun perin noussut somevaikuttaja, jolla on Instagramissa yli 30 000 seuraajaa. Muutama viikko sitten hän jakoi seuraajilleen kaverinsa julkaisun, jossa pyydettiin Fitline-ravintolisien myyjiä lopettamaan yhteydenotot, koska hän ”ei usko siihen huuhaahan”.