Stockmann sai monet suivaantumaan kangaskasseilla, joiden väri riippuu ostosten määrästä – Näin asian­tuntijat kommentoivat uudistusta

Kanta-asiakasohjelmat ovat aina yrityksille haastavia projekteja, sanoo asiasta väitellyt Lotta Vuoristo.

Vähittäiskaupan päällikkö Santeri Krasila esitteli keskiviikkona Stockmannin uusia kanta-asiakaskasseja.

| Päivitetty

Tavaratalo Stockmann julkisti tällä viikolla uudistetun kanta-asiakasohjelmansa. Ensireaktioiden perusteella kaikki ei mennyt aivan kuten asiakkaat tai Stockmann odottivat.

Keskustelu on toistaiseksi keskittynyt kangaskasseihin. Stockmann aikoo muun muassa palkita paljon ostavia asiakkaitaan kasseilla. Jos on ostanut Stockmannilta 25 000 euron arvosta, saa violetin kangaskassin. Kanta-asiakkuuspisteet pysyvät voimassa, jos niitä on kertynyt viimeisen viiden vuoden aikana.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita