Vaikeuksiin ajautunut Kalevala Koru karsii jälleen­myyjien määrän puoleen nykyisestä

Verkkokaupan murros sai Kalevala Korun muuttamaan tuotteidensa markkinointia ja jakelua. Tuotteita myydään jatkossa vain 150 myyntipisteessä valtakunnallisesti.

Kultaseppä Sari Kampman valmisti Kaikuja-kaulakorua Kalevala Korun tehtaalla.

20.1.2020 14:40

Koruyhtiö Kalevala Koru karsii jälleenmyyntiverkostonsa noin puoleen nykyisestä.

Uudistus tehdään osana projektia, jossa talousvaikeuksista kärsineen korumerkin brändiä pyritään kirkastamaan ja myyntiä kasvattamaan.

Jatkossa Kalevala-koruja saa noin 150:stä myyntipisteestä valtakunnallisesti. Samalla yhtiö pyrkii lisäämään tuotteiden suoraa myyntiä muun muassa oman verkkokauppansa kautta.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita