Harry ja Meghan perustivat oman tuotemerkin – Kuinka arvokas on hovin jättävien kuninkaallisten brändi? - Talous | HS.fi

Harry ja Meghan perustivat oman tuotemerkin – Kuinka arvokas on hovin jättävien kuninkaallisten brändi?

Sussex Royal -sivusto ilmestyi verkkoon pari viikkoa sitten. Brändien arvonmuodostusta tutkinut Pekka Mattila ei usko, että herttuapari laskisi toimeentulonsa vain tulevan liiketoiminnan varaan.

Herttuapari Harry ja Meghan aikovat jatkossa harjoittaa liiketoimintaa oman tuotemerkkinsä kautta.­

21.1.2020 2:00 | Päivitetty 21.1.2020 6:21

Kuohunta Britannian kuninkaallisessa perheessä laantui sunnuntaina ainakin hetkeksi. Sussexin herttua Harry otti kantaa hänen ja herttuatar Meghanin päätökseen vetäytyä hovin ytimestä.

Harry totesi, ettei herttuaparilla ollut muuta vaihtoehtoa.

Artikkeliin liittyviä aiheita