Marimekko onnistui joulumyynnissä, kasvua erityisesti Suomessa ja Japanissa - Talous | HS.fi

Marimekko onnistui joulumyynnissä, kasvua erityisesti Suomessa ja Japanissa

Marimekko kertoi Japanin merkityksen kasvaneen entisestään.

Marimekon toimitusjohtaja Tiina Alahuhta-Kasko.­

13.2.2020 9:07

Marimekko menestyi viime vuoden viimeisellä neljänneksellä hyvin tärkeimmillä markkina-alueillaan eli Suomessa ja Japanissa.

Yhtiö kasvatti liikevaihtoaan 17 prosenttia 34,7 miljoonaan euroon verrattuna vuotta aikaisempaan. Sen liikevoitto oli kolme miljoonaa euroa, kun edellisenä vuonna samaan aikaan se oli 1,2 miljoonaa euroa.

Artikkeliin liittyviä aiheita

Osaston uusimmat

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat