Koskenkorvaa markkinoidaan maanläheisenä pikkukylän viinana, Fortum tahtoo puhua vastuullisuudesta: Brändeissä vedottiin ennen nautintoon, mutta nyt otetaan kantaa asioiden puolesta - Talous | HS.fi
Talous|Brändit

Koskenkorvaa markkinoidaan maanläheisenä pikkukylän viinana, Fortum tahtoo puhua vastuullisuudesta: Brändeissä vedottiin ennen nautintoon, mutta nyt otetaan kantaa asioiden puolesta

Suomalaisten brändeissä korostuvat nykyään arvot ja vastuullisuus, kerrotaan tänä vuonna julkaistussa tietokirjassa.

Tilaajille

Tuttuja suomalaisbrändejä.

Julkaistu: 2.8. 2:00, Päivitetty 2.8. 6:45

Kaikki tuntevat Coca-Colan, Applen tai Facebookin, mutta aika harva on kuullut könninkelloista.

Könninkello on kuitenkin osa samaa ilmiötä kuin maailman kuuluisimmat tuotenimet. Kelloa voi nimittäin pitää Suomen ensimmäisenä brändinä.

Näin kerrotaan tänä vuonna julkaistusta Merkkejä maineesta – tarinoita suomalaisista brändeistä -tietokirjassa.

Luitko jo nämä?

Luetuimmat - Talous