Ruotsalaisista kännykkä­kuorista tuli menestys – Ideal of Swedenin markkinointi­päällikkö Raisa Räisänen kertoo, miten kuoret päätyivät joka toisen bloggaajan kuviin - Talous | HS.fi

Ruotsalaisista kännykkä­kuorista tuli menestys – Ideal of Swedenin markkinointi­päällikkö Raisa Räisänen kertoo, miten kuoret päätyivät joka toisen bloggaajan kuviin

Ideal of Swedenin kännykänkuoret ovat nousseet muutamassa vuodessa suurmenestykseksi vaikuttajamarkkinoinnin siivin. Markkinoinnin puikoissa toimii suomalainen Raisa Räisänen.

Turusta kotoisin oleva Raisa Räisänen on ollut ruotsalaisen puhelinasusteita myyvän Ideal of Swedenin markkinointijohtaja vuodesta 2018.­

17.8.2020 2:00 | Päivitetty 17.8.2020 7:08

Pari vuotta sitten tiettyjä kännykän suojakuoria alkoi näkyä joka toisella somevaikuttajalla ja bloggaajalla. Vaaleanpunaisia, marmorikuvioituja, kimaltelevia. Se bloggaajakännykänkuori, keskustelupalstoilla naljaillaan.

Ruotsalaisyritys Ideal of Swedenin markkinointijohtaja Raisa Räisänen sanoo ottavansa naljailun kunnianosoituksena.

Osaston uusimmat

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat