Nordean henkilöasiakkaiden palvelut ovat jälleen käytössä pitkän häiriön jälkeen – Pankkivalvoja odottaa Nordealta selitystä vian syistä ja kestosta - Talous | HS.fi

Nordean henkilöasiakkaiden palvelut ovat jälleen käytössä pitkän häiriön jälkeen – Pankkivalvoja odottaa Nordealta selitystä vian syistä ja kestosta

Nordean palvelukatko venyi tiistaille. Alkujaan ongelmien piti olla tuolloin jo ratkaistuina.

Virheilmoitus matkapuhelimen ruudulla Nordean mobiilipankin sivuilla maanantaina.

9.3.2021 8:03 | Päivitetty 9.3.2021 21:45

Osa pankkikonserni Nordean palveluista oli tiistaina yhä poissa käytöstä sunnuntaiksi suunnitellun palvelukatkon jälkeen. Tiistai-iltana Nordean verkkosivuilla kerrottiin viimein, että henkilöasiakkaiden palveluissa ei ole enää tiedossa olevia häiriöitä.

Artikkeliin liittyviä aiheita