Kuluttaja-asiamies perii sähköyhtiö Fi-Nergyltä rahansa menettäneiden asiakkaiden saatavia – ”Kielii räikeästä piittaamattomuudesta”

Kuluttaja-asiamiehen mukaan yhtiö on perinyt sähköstä ennakkomaksuja, joita se ei ole palauttanut, vaikka asiakas on vaihtanut yhtiötä. Kuluttaja-asiamies vei yhtiön jo vuosi sitten markkinaoikeuteen.

Sähköä myyvä Fi-Nergy on kuluttaja-asiamiehen mukaan jättänyt maksuja palauttamatta asiakkaille.

21.4.2021 11:31

Kuluttaja-asiamies on ryhtynyt avustamaan sähköyhtiö Fi-Nergyn asiakkaita yhtiön palauttamatta jääneiden ennakkomaksujen perinnässä. Käytännössä se tarkoittaa, että kuluttaja-asiamies vie perintäasiat käräjäoikeuteen asti kuluttajien puolesta.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita