Ami Hasan oli "suuri luovuuden mesenaatti", joka antoi kasvot suomalaiselle markkinoinnille – "Hän tunsi kaikki ja oli valmis käyttämään sitä hyväkseen"

Maanantaina kuollut Ami Hasan oli Suomen mainosbisneksen visionääri ja väriläiskä.

Ami Hasan kuoli maanantaina 65-vuotiaana. Häntä kuvaillaan muun muassa näkemykselliseksi ja nopeaksi ajattelijaksi.

25.5.2021 16:40

Suomalaisen markkinoinnin ja mainonnan kasvot. Luovuuden suuri mesenaatti. Näkemyksellinen ja nopea ajattelija.

Muun muassa näin kollegat kuvailevat edesmennyttä mainostoimistojohtaja Ami Hasania.

”Ami oli täysin poikkeusyksilö. Valtavan älykäs, nopea, hyvin näkemyksellinen ja myös suurisydäminen ihmisistä välittävä ihminen. Hänellä oli aivan mieletön huumorintaju ja kyvykkyys nähdä olennaisia asioita ympärillään”, kuvailee Nitro Group oy:n vastaava luova johtaja ja pääomistaja Eka Ruola, joka oli aiemmin Hasan & Partners -ryhmän toimitusjohtaja.