Murskakritiikkiä saanut Hesburger lupaa korjata työolojaan: Ravintola­päälliköt saavat enemmän tukea ja henkilöstölle perustetaan nimetön palautekanava

Elokuussa pikaruokaketjun työoloja kritisoitiin voimakkaasti sosiaalisessa mediassa. Hesburgerin operatiivisen johtajan mukaan ketjun toimintaympäristö on kokenut viime vuosina muutoksia, joihin ei olla reagoitu riittävästi.

Hesburger esimerkiksi ottaa käyttöön henkilöstölle tarkoitetun nimettömän palautekanavan kuluvan vuoden aikana.

13.9.2021 15:19 | Päivitetty 13.9.2021 16:11

Pikaruokaketju Hesburger on vastannut siihen kohdistuneeseen kritiikkiin. Se kertoo selvittäneensä työoloihin liittyviin ongelmiin johtaneita syitä ja ryhtyvänsä toimenpiteisiin.

Hesburgerin operatiivinen johtaja Vesa Viitanen kertoo ketjun johdon saaneen paljon palautetta työntekijöiltään. Lisäksi yhtiöllä Viitasen mukaan tulokset henkilöstökyselystä, jonka teetti ulkopuolinen toimija.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita