Hesburgerin työ­oloja kritisoitiin voimakkaasti viime vuonna, mutta ketjun myynti palautui pandemiaa edeltäneelle tasolle

Pikaruokaketju sai myyntinsä kasvuun tilausten mukaan pakkaamisella, vaikka ketjulla oli vaikeuksia saada työvoimaa työolokeskustelun keskellä.

Hesburgerin myynti Suomessa kasvoi viime vuonna kahdeksan prosenttia.

11.1.2022 12:04

Ravintolaketju Hesburgerin myynti Suomessa palautui viime vuonna koronapandemiaa edeltäneelle tasolle, vaikka yhtiöllä oli vaikeuksia saada työvoimaa ja sen työoloista keskusteltiin vilkkaasti julkisuudessa.

Hesburger kertoo, että sen verollinen myynti Suomessa kasvoi viime vuonna kahdeksan prosenttia edellisvuodesta eli 234 miljoonaan euroon. Vuonna 2020 myynti putosi seitsemän prosenttia.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita