Vesala, Erin, Elastinen ja monet muut Suomen pop­tähdet ovat hypänneet autojättien manne­kiineiksi, ja se raivostuttaa monia – taustalla on suuri murros

Monet suomalaisartistit mainostavat automerkkejä sosiaalisen median tileillään ja osallistuvat suuriin mainoskampanjoihin. Professorin mukaan ilmiö liittyy autoalan laajempaan murrokseen.

Esimerkiksi Maustetytöt, Paula Vesala ja JVG ovat lähteneet markkinoimaan valitsemaansa automerkkiä.

28.1. 2:00 | Päivitetty 28.1. 6:46

Suomalaiset artistit ovat lähteneet joukolla mukaan automainoksiin. Ilmiö on uusi, sillä perinteisesti automainoksissa ei ole suomalaisia kasvoja näkynyt.

Suomalaisten artistien kanssa yhteistyötä tekevät ainakin BMW, Mercedes-Benz, Peugeot, Hyundai, Škoda ja Citroën.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita