Tilit eivät näkyneet osalla Nordean asiakkaista verkko­pankissa, häiriö ohi

Nordea-pankin verkko- ja mobiilipankkipalveluissa on ollut häiriöitä. Osa tileistä ei ole näkynyt.

Osa Nordean asiakkaiden tileistä ei sunnuntaina näkynyt asiakkaiden verkko- ja mobiilipankkipalveluissa.

30.10. 8:42 | Päivitetty 30.10. 9:35

Osa Nordea-pankin asiakkaiden tileistä ei sunnuntaina näkynyt asiakkaiden verkko- ja mobiilipankkipalveluissa. Nordea kertoi ongelmasta Twitterissä.

Nordean mukaan ongelma ei vaikuttanut korttimaksamiseen kaupoissa. Myös tilisiirtoja oli mahdollista tehdä Siirto- ja Mobilepay-sovelluksilla.

Aamuyhdeksän aikoihin Nordea tiedotti ongelman olevan ohi.

Nordealla oli vastaavia ongelmia huhtikuussa. Tuolloin osalla asiakkaista esimerkiksi säästötilin saldo saattoi näyttää verkkopankissa virheellisesti nollaa.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan