Nordean tilit eivät näkyneet osalla asiakkaista verkko­pankissa, häiriö ohi

Nordean verkko- ja mobiilipankkipalveluissa oli tiistaina häiriöitä, eikä osa tileistä näkynyt.

Kuvakaappaus Nordean verkkopankista.

3.1. 16:23 | Päivitetty 3.1. 17:42

Osa Nordean asiakkaiden tileistä ei tiistaina näkynyt asiakkaiden verkko- ja mobiilipankkipalveluissa. Puuttuvien pankkitilien saldot olivat kadonneet myös asiakkaiden kokonaissaldoista.

Nordean viestinnästä kerrottiin hieman neljän jälkeen, että häiriö oli alkanut iltapäivällä. Se koski osaa asiakkaista.

Verkko- ja mobiilipankin näkymässä ollut häiriö oli ohi puoli kuuden aikaan illansuussa.

Nordean viestinnän mukaan häiriö ei vaikuttanut pankkipalveluihin kirjautumiseen.

Nordea kertoi häiriöstä myös verkkosivuillaan.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita