Mikä on kännykkäpelien tulevaisuus? Kysyimme Assembly-tapahtumassa puhuneilta ammattilaisilta - Teknologia | HS.fi

Mikä on kännykkäpelien tulevaisuus? Kysyimme Assembly-tapahtumassa puhuneilta ammattilaisilta

Matt Bengston tekee työkseen mainoksia, joissa käytetään lisättyä todellisuutta. Teemu Harju suunnittelee paikannukseen perustuvaa mobiilipeliä. Heillä on yhteisiä ongelmia ratkaistavaksi.

Teemu Harju puhui Assembly-tapahtumassa paikannukseen perustuvista peleistä ja Matt Bengston lisätystä todellisuudesta.­

4.8.2018 20:52 | Päivitetty 5.8.2018 19:28

Helsingin Messukeskuksessa tänä viikonloppuna järjestettävä tietokonetapahtuma Assembly kerää perinteisesti hallin täyteen tietokoneella pelaavia, säveltäviä ja ohjelmoivia ihmisiä.

Elektronisen urheilun harrastajien piirin ulkopuolella pelit ovat kuitenkin siirtyneet entistä enemmän puhelimiin. Siksi HS kysyi kahdelta Assembly-tapahtuman seminaariosiossa esitelmöineeltä ammattilaiselta, mihin suuntaan kännykkäpelaaminen on menossa.

Artikkeliin liittyviä aiheita

Osaston uusimmat

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat