Pelimoottoreita käytetään nyt luomaan todellisia ympäristöjä ja tämä on vasta alkua – Näin syntyi HS:n interaktiivinen juttu Pasilan tornitaloista - Teknologia | HS.fi
Teknologia

Pelimoottoreita käytetään nyt luomaan todellisia ympäristöjä ja tämä on vasta alkua – Näin syntyi HS:n interaktiivinen juttu Pasilan tornitaloista

Tulevaisuudessa pelimoottoreilla syntyy niin tarkkaa jälkeä, että ihmissilmä ei erota sitä aidosta, uskoo ohjelmistokehittäjä Samu Kovanen.

HS:n graafikko Uolevi Holmberg on tehnyt esityksen Pasilan torneista Unreal 4 -pelimoottorilla. Kuva: Outi Pyhäranta / HS

Julkaistu: 17.11.2018 2:00, Päivitetty 17.11.2018 7:58

Helsingin Sanomien virtuaalinen esitys Pasilaan tulevaisuudessa nousevista tornitaloista on tehty pelimoottorilla.

Tämä on ensimmäinen kerta, kun HS on käyttänyt alunperin tietokonepelien tekemiseen tarkoitettuja pelimoottoreita journalistisen sisällön tuottamiseen.

Luetuimmat - Auto & Tiede

Luitko jo nämä?

Luetuimmat

Uusimmat