Maailmalla huomiota herättänyt suomalainen startup julkisti kohutut vr-lasinsa – pääsimme kokeilemaan - Teknologia | HS.fi
Teknologia

Maailmalla huomiota herättänyt suomalainen startup julkisti kohutut vr-lasinsa – pääsimme kokeilemaan

Varjon virtuaalitodellisuuslasit on tarkoitettu ammattilaiskäyttöön, eivätkä ne tule myyntiin kuluttajille.

Varjon markkinointijohtaja Jussi Mäkinen (vas.) ja tuotejohtaja Urho Konttori heijastuvat Varjon ensimmäisten virtuaalitodellisuuslasien pinnasta. Kuva: Mika Ranta / HS

Julkaistu: 19.2.2019 16:04

Varjon toimistolla Helsingin keskustassa on täysi tohina. Jokaisen kulman takaa tuntuu ilmestyvän muuttopalvelun työntekijä, joka kuskaa laatikoita.

Tilat Citykäytävän varrella neljännen kerroksen liikehuoneistossa eivät enää riitä, kun startup-yrityksessä on 110 työntekijää. Uusi osoite on muutaman sadan metrin päässä Vuorikadulla.

Luetuimmat - Auto & Tiede

Luitko jo nämä?

Luetuimmat

Uusimmat