Maailmalla huomiota herättänyt suomalainen startup julkisti kohutut vr-lasinsa – pääsimme kokeilemaan

Varjon virtuaalitodellisuuslasit on tarkoitettu ammattilaiskäyttöön, eivätkä ne tule myyntiin kuluttajille.

Varjon markkinointijohtaja Jussi Mäkinen (vas.) ja tuotejohtaja Urho Konttori heijastuvat Varjon ensimmäisten virtuaalitodellisuuslasien pinnasta.

Varjon toimistolla Helsingin keskustassa on täysi tohina. Jokaisen kulman takaa tuntuu ilmestyvän muuttopalvelun työntekijä, joka kuskaa laatikoita.

Tilat Citykäytävän varrella neljännen kerroksen liikehuoneistossa eivät enää riitä, kun startup-yrityksessä on 110 työntekijää. Uusi osoite on muutaman sadan metrin päässä Vuorikadulla.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita