Moni kehuskelee alennuslöydöillään, vaikka tuhlaa vahingossa, sanoo kulutustutkija – Alennusmyynneissä voi säästää, kun tuntee nämä mainostajien keinot - Teknologia | HS.fi

Moni kehuskelee alennuslöydöillään, vaikka tuhlaa vahingossa, sanoo kulutustutkija – Alennusmyynneissä voi säästää, kun tuntee nämä mainostajien keinot

Alennuskampanjat rupeavat vaikuttamaan mieleemme jo ennen kuin ne alkavat.

Verkon alennusmyynneissä tarjonta on usein ylitsepursuavaa.­

26.11.2020 15:00

Suomalaisessa kulutuskulttuurissa ei ole suotavaa pröystäillä kalliilla tavaroilla.

”Sen sijaan on erittäin suotavaa, että pröystäilet kalliilla tavaralla, kun kerrot, että olet ostanut sen, koska sait sen 70 prosentin alennuksella”, sanoo kuluttamista tutkiva sosiologian professori Terhi-Anna Wilska Jyväskylän yliopistosta.

Osaston uusimmat

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat