Lehti: Tutkijoiden epäillään väärentäneen tuloksia punaviinin terveyseduista - Ulkomaat | HS.fi

Lehti: Tutkijoiden epäillään väärentäneen tuloksia punaviinin terveyseduista

Väitteet punaviinin terveyseduista perustuvat ehkä osaksi väärennettyihin tutkimustuloksiin. Amerikkalainen Connecticutin yliopisto on alkanut selvittää tutkijansa Dipak Dasin tutkijaryhmän tuloksia, joita on julkaistu 26 tieteellisessä artikkelissa kaikkiaan 11 julkaisussa.

Tilaajille

­

12.1.2012 10:30

Väitteet punaviinin terveyseduista perustuvat ehkä osaksi väärennettyihin tutkimustuloksiin. Amerikkalainen Connecticutin yliopisto on alkanut selvittää tutkijansa Dipak Dasin tutkijaryhmän tuloksia, joita on julkaistu 26 tieteellisessä artikkelissa kaikkiaan 11 julkaisussa.

Luitko jo nämä?

Osaston uusimmat

Luetuimmat - Ulkomaat