Selvitys: Keskivertobritti käyttää enemmän aikaa viestintävälineisiin kuin nukkumiseen - Ulkomaat | HS.fi

Selvitys: Keskivertobritti käyttää enemmän aikaa viestintävälineisiin kuin nukkumiseen

Keskivertobritti käyttää päivässä enemmän aikaa medioiden selaamiseen kuin nukkumiseen. Selvitys paljastaa, että jo kuusivuotias lapsi ymmärtää viestintäteknologiaa yhtä hyvin kuin 45-vuotias aikuinen.

Selvityksen mukaan jo kuusivuotias lapsi ymmärtää viestintäteknologiaa yhtä hyvin kuin 45-vuotias aikuinen. 6-vuotias Adriana tutki äitinsä Marian kanssa tablettitietokoneita Lontoossa toukokuussa 2012.­

7.8.2014 10:50

Keskivertobritti käyttää päivässä enemmän aikaa eri viestintävälineiden  selaamiseen kuin nukkumiseen, selviää Britannian viestintäsäätelyelimen Ofcomin torstaina julkaistusta markkina-analyysista.

Kuluttaja käyttää tietokoneiden ja muun viestintäteknologian parissa keskimäärin 8 tuntia ja 41 minuuttia päivässä. Brittiläisen aikuisen keskimääräinen päivittäinen unensaanti on 8 tuntia ja 21 minuuttia.

Artikkeliin liittyviä aiheita

Osaston uusimmat

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat