Briteissä media voittaa nukkumisen - Ulkomaat | HS.fi

Briteissä media voittaa nukkumisen

Keskivertobritti käyttää päivässä enemmän aikaa eri viestintävälineiden selaamiseen kuin nukkumiseen, selviää Britannian viestintäsäätelyelimen Ofcomin torstaina julkaistusta markkina-analyysista. Kuluttaja käyttää tietokoneiden ja muun viestintäteknologian parissa keskimäärin 8 tuntia ja 41 minuuttia päivässä.

8.8.2014 2:00

Keskivertobritti käyttää päivässä enemmän aikaa eri viestintävälineiden selaamiseen kuin nukkumiseen, selviää Britannian viestintäsäätelyelimen Ofcomin torstaina julkaistusta markkina-analyysista.

Kuluttaja käyttää tietokoneiden ja muun viestintäteknologian parissa keskimäärin 8 tuntia ja 41 minuuttia päivässä. Brittiläisen aikuisen keskimääräinen päivittäinen unensaanti on 8 tuntia ja 21 minuuttia.

Osaston uusimmat

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat