Onko kanta-asiakkuus pelkkää sanahelinää? - Ura | HS.fi

Onko kanta-asiakkuus pelkkää sanahelinää?

Pankit ovat keksineet käyttää markkinoinnissaan "kanta-asiakasetuja". Jo vuosia monet pankit ovat puhuneet "etuasiakkaistaan", joille on tarjottu muun muassa alennuksia palvelumaksuista.

22.11.1998 2:00

Eikö kanta-asiakkuus ole pelkkää sanahelinää, Säästöpankkiliiton toimitusjohtaja Markku Ruutu?

Minusta se ei ole pelkkää sanahelinää. Se on vain yksi tapa hoitaa etuja tarvitsevia asiakkaita, jotka ovat keskimääräistä parempituottoisia pankille. Yritystoiminnassa kautta aikojen on ollut se tapa, että hyviä asiakkaita kohdellaan hyvin. Se saa kunakin aikana omia muotojaan ja ilmaisujaan.

Osaston uusimmat

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat