Moni meistä on Linkedinissä, mutta mitä siellä oikein pitäisi tehdä? Asian­tuntijoiden neuvoilla saat palvelusta kaiken irti

Kolme rekrytointiasiantuntijaa kertoo, kenen Linkedin-kutsu pitää hyväksyä ja mitä palvelussa kannattaa julkaista.

Lähes miljoona suomalaista on luonut Linkedin-profiilin.

13.4.2017 13:53 | Päivitetty 18.4.2017 19:44

Kaikkien kuuluisi nykyään olla Linkedin-palvelussa, sanotaan. Se ei ole enää edes muutaman alan temmellyskenttä, vaan laaja asiantuntijaverkosto. Aika monen profiili jää kuitenkin keskeneräiseksi, ja koko kanava aiheuttaa hämmennystä.

Mitä rekrytointiin ja ammatilliseen verkostoitumiseen tarkoitetussa sosiaalisessa mediassa oikein pitäisi tehdä?

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat