”Mitä vihaisempi toinen on, sitä kiltimmäksi tulen” – Asiakas­palvelija Marketta Martikainen kohtaa vihaisimmat suomalaiset ja nyt hän kertoo, millaisia he ovat

Asiakaspalvelijat voivat kohdata työssään tunnemyrskyjä, jopa huutoa ja solvauksia. Silti moni nauttii työstään. Konkarit kertovat, miten vihaisten asiakkaiden kanssa kannattaa toimia.

Elisan ratkaisuasiantuntija Marketta Martikainen sanoo eläytyvänsä asiakkaiden tunteisiin. ”Olen joka päivä sydän sykkyrällä.”

27.8.2018 2:00 | Päivitetty 27.8.2018 6:25

Mies soitti teleoperaattori Elisalle päivittäin viikon ajan. Hän oli varma, että ei ollut soittanut laskuunsa merkittyjä ulkomaanpuheluita.

Puhelimessa mies huusi ja kiroili tuohtuneena.

Hänelle vastasi Helsingin Pasilassa Elisan ratkaisuasiantuntija Marketta Martikainen. Titteli tarkoittaa mutkikkaampiin tapauksiin erikoistunutta asiakaspalvelijaa.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Osaston uusimmat

Luitko jo nämä?

Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan

Osaston luetuimmat