Jääkiekko saa sponsorirahaa jo enemmän kuin kulttuuri - Urheilu | HS.fi
Urheilu

Jääkiekko saa sponsorirahaa jo enemmän kuin kulttuuri

Jääkiekon suosio sponsoroijien suosikkikohteena vahvistuu, ilmenee Mainostajien Liiton tuoreesta sponsorointibarometrista. Barometrin mukaan mainostajat käytävät tänä vuonna 20 prosenttia rahoistaan jääkiekkoon, kun vuonna 2013 jääkiekko sai sponsorirahoista kymmenen prosenttia.

Tilaajille

SM-liiga on Suomen ylivoimaisesti kiinnostavin ammattilaissarja. Kuvassa Oulun Kärppien pelaajat juhlivat Juhamatti Aaltosen tekemää maalia finaaliottelussa.

Julkaistu: 7.5.2014 18:53, Päivitetty 7.5.2014 19:25

Jääkiekon suosio sponsoroijien suosikkikohteena vahvistuu, ilmenee Mainostajien Liiton tuoreesta sponsorointibarometrista.

Barometrin mukaan mainostajat käytävät tänä vuonna 20 prosenttia rahoistaan jääkiekkoon, kun vuonna 2013 jääkiekko sai yritysten sponsorirahoista kymmenen prosenttia.

Seuraa uutisia tästä aiheesta

Osaston uusimmat

Luitko jo nämä?

Luetuimmat - Urheilu