Juomatölkin sumentaminen oli tyhmä temppu Yleltä

Onnittelut energiajuomia valmistavan Red Bullin mainos- ja markkinointiosastolle. Yhtiö on onnistunut täydellisesti taktiikassaan saadakseen tuotteensa esiin hiihdon MM-kisoissa Falunissa.

27.2.2015 10:26 | Päivitetty 27.2.2015 10:54

Onnittelut energiajuomia valmistavan Red Bullin mainos- ja markkinointiosastolle.

Yhtiö on onnistunut täydellisesti taktiikassaan saadakseen tuotteensa esiin hiihdon MM-kisoissa Falunissa.

Pelinappulana on ollut suomalainen hiihtäjä Iivo Niskanen, joka esiintyi viime lauantain kisan jälkeisessä Ylen tv-haastattelussa energiajuomatölkki kourassa.

Ja mitä teki Yle?

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Osaston uusimmat

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat