Forbes: FC Barcelona on sosiaalisen median jättiläinen - Urheilu | HS.fi

Forbes: FC Barcelona on sosiaalisen median jättiläinen

Jalkapallon suurseurat pitävät sosiaalista mediaa hallussaan.

FC Barcelonan edesottamukset kiinnostavat ihmisiä sosiaalisessa mediassa. Kuvassa joukkuekaverit juhlivat kesäkuussa Lionel Messin tekemää maalia.­

17.7.2016 18:00

FC Barcelona on sosiaalisen median tuottoisin ja menestyvin seura, Forbes Magazine uutisoi. Tutkimuksen Forbesille teki Hookit-sivusto, joka tutkii sponsoroinnin arvoa sosiaalisessa ja digitaalisessa mediassa.

Hookit vertaili eri suurseurojen seuraajien määrää, vuorovaikutusta käyttäjien kanssa (tykkäämiset, jaot, kommentit ja edelleen twiittaukset) sekä media-arvoa. Jälkimmäinen sisältää esimerkiksi hashtagien käytön seuran mainonnassa.

Luitko jo nämä?

Osaston uusimmat

Luetuimmat - Urheilu