McDonald’s hylkää Saksan jalkapallomaajoukkueen ja panostaa e-urheiluun: ”Teimme täysin oikean ratkaisun” - Urheilu | HS.fi
Urheilu

McDonald’s hylkää Saksan jalkapallomaajoukkueen ja panostaa e-urheiluun: ”Teimme täysin oikean ratkaisun”

McDonald’s: Tavoitamme nuoret kohderyhmät paremmin e-urheilun kautta.

Saksan jalkapallomaakkue harjoitteli lokakuun 9. päivä Berliinissä ennen Kansojen liigan ottelua. Ensi vuonna maajoukkue joutuu tulemaan toimeen ilman McDonald’sin rahoja.

Julkaistu: 6.11.2018 16:39, Päivitetty 6.11.2018 16:43

Maailman tunnetuimpiin yrityksiin kuuluva pikaruokaketju McDonald’s on tehnyt päätökseen, joka kertoo urheilun rahavirtojen uudesta suunnasta.

Hampurilaisjätti luopui Saksan jalkapallomaajoukkueen sponsoroinnista 15 vuoden jälkeen, ja panostaa muun muassa e-urheiluun.

Seuraa uutisia tästä aiheesta

Luitko jo nämä?

Luetuimmat - Urheilu