McDonald’s hylkää Saksan jalkapallomaajoukkueen ja panostaa e-urheiluun: ”Teimme täysin oikean ratkaisun”
McDonald’s: Tavoitamme nuoret kohderyhmät paremmin e-urheilun kautta.
Saksan jalkapallomaakkue harjoitteli lokakuun 9. päivä Berliinissä ennen Kansojen liigan ottelua. Ensi vuonna maajoukkue joutuu tulemaan toimeen ilman McDonald’sin rahoja.Kuva: Tobias Schwarz /AFP
Tero Hakola HS
6.11.2018 16:39 | Päivitetty 6.11.2018 16:43
Maailman tunnetuimpiin yrityksiin kuuluva pikaruokaketju McDonald’s on tehnyt päätökseen, joka kertoo urheilun rahavirtojen uudesta suunnasta.
Hampurilaisjätti luopui Saksan jalkapallomaajoukkueen sponsoroinnista 15 vuoden jälkeen, ja panostaa muun muassa e-urheiluun.
Artikkeliin liittyviä aiheita