McDonald’s hylkää Saksan jalkapallomaajoukkueen ja panostaa e-urheiluun: ”Teimme täysin oikean ratkaisun” - Urheilu | HS.fi

McDonald’s hylkää Saksan jalkapallomaajoukkueen ja panostaa e-urheiluun: ”Teimme täysin oikean ratkaisun”

McDonald’s: Tavoitamme nuoret kohderyhmät paremmin e-urheilun kautta.

Saksan jalkapallomaakkue harjoitteli lokakuun 9. päivä Berliinissä ennen Kansojen liigan ottelua. Ensi vuonna maajoukkue joutuu tulemaan toimeen ilman McDonald’sin rahoja.­

6.11.2018 16:39 | Päivitetty 6.11.2018 16:43

Maailman tunnetuimpiin yrityksiin kuuluva pikaruokaketju McDonald’s on tehnyt päätökseen, joka kertoo urheilun rahavirtojen uudesta suunnasta.

Hampurilaisjätti luopui Saksan jalkapallomaajoukkueen sponsoroinnista 15 vuoden jälkeen, ja panostaa muun muassa e-urheiluun.

Artikkeliin liittyviä aiheita

Osaston uusimmat

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat