Tottenhamin uusi sponsori pilkkasi hämmentävästi joukkuetta: ”Myytävänä käyttämätön palkintokaappi” – manageri José Mourinholta tuli vahva kuittaus - Urheilu | HS.fi

Tottenhamin uusi sponsori pilkkasi hämmentävästi joukkuetta: ”Myytävänä käyttämätön palkintokaappi” – manageri José Mourinholta tuli vahva kuittaus

Maaliyhtiö pyysi myöhemmin anteeksi erikoisia viestejä.

José Mourinho vastasi taitavasti sponsoriasiaan.­

16.4. 10:47

Jalkapallon Englannin Valioliigassa pelaavan Tottenhamin uusi sponsori, maaliyhtiö Dulux, lähetti Twitteriin yllättäviä viestejä torstaina, kertoo BBC.

Kun Dulux oli kertonut olevansa seuran uusi sponsori, kommenteissa pyydettiin maalaamaan Tottenhamin pölyinen palkintokaappi. Dulux vastasi: ”Älä ole typerä, pintojen tulisi olla pölyttömiä ennen maalaamista.”

Lisäksi Dulux twiittasi kuvan, jossa lukee: ”Myytävänä käyttämätön palkintokaappi.”

Palkintokaappiin viittaaminen liittyy siihen, että Tottenham ei ole vuosiin voittanut yhtään pokaalia. Seuraava mahdollisuus on reilun viikon kuluttua, kun joukkue kohtaa liigacupin finaalissa Manchester Cityn.

Lisäksi kommenteissa kysyttiin, voisiko maaliyhtiön maskottikoira pelata topparina? Dulux vastasi: ”Se voisi olla parempi.”

Dulux poisti twiitit, mutta niitä ehdittiin poimimaan useille muille tileille.

Kun viestit oli poistettu, Dulux pahoitteli niitä: ”Tutkimme, mitä tapahtui, ja pyydämme anteeksi Spurs-faneilta.”

Myös Tottenhamin managerilta José Mourinholta kysyttiin mielipidettä uudesta sponsorista. Vastaus oli tyhjentävä: ”Mikä on Dulux?”

Kun mediatilaisuudessa selvitettiin Mourinholle Duluxin tempaus, vastaus jatkoi samaa linjaa.

”En tiedä, mistä puhutte. Ehkä se on mahtava markkinointistrategia. Jos arvostelen sitä ja huomaankin, että se on mahtava strategia, olen hankalassa tilanteessa.”

Artikkeliin liittyviä aiheita

Osaston uusimmat

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat