Suomalainen golfyritys tavoittelee maailman­laajuista kasvua – kerää kolme miljoonaa euroa uutta pääomaa

”Golfin jatkuvalla digitalisaatiolla on ollut positiivinen vaikutus koko golfteollisuuteen”, sanoo GameBookin toimitusjohtaja Mikko Manerus.

GameBookin toimitusjohtaja Mikko Manerus (vas.) ja yhtiön myynti- ja markkinointipäällikkö Juho Mahosenaho luotsaavat yhtiötä digiaikaan.

8.3. 8:58

Golf on ollut yksi viimeisimmistä urheilulajeista, joka on hypännyt digitalisoitumisen kelkkaan.

Lajin suosio ja Suomen Golfliiton jäsenmäärä ovat kovat kovassa kasvussa, mikä on vauhdittanut digiloikkaa.

Tuoreimpana esimerkkiä digitalisoitumisesta on, että suomalainen GameBook rikkoi äskettäin miljoonan rekisteröidyn käyttäjän rajan.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Osaston uusimmat

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat