Suomalainen golfyritys tavoittelee maailmanlaajuista kasvua – kerää kolme miljoonaa euroa uutta pääomaa ”Golfin jatkuvalla digitalisaatiolla on ollut positiivinen vaikutus koko golfteollisuuteen”, sanoo GameBookin toimitusjohtaja Mikko Manerus.
GameBookin toimitusjohtaja Mikko Manerus (vas.) ja yhtiön myynti- ja markkinointipäällikkö Juho Mahosenaho luotsaavat yhtiötä digiaikaan. Kuva: Mika Ranta / HS
Ari Pusa HS
8.3. 8:58
Golf on ollut yksi viimeisimmistä urheilulajeista, joka on hypännyt digitalisoitumisen kelkkaan.
Lajin suosio ja Suomen Golfliiton jäsenmäärä ovat kovat kovassa kasvussa, mikä on vauhdittanut digiloikkaa.
Tuoreimpana esimerkkiä digitalisoitumisesta on, että suomalainen GameBook rikkoi äskettäin miljoonan rekisteröidyn käyttäjän rajan.
Tallenna
Kommentoi Ilmoita asiavirheestä Tallenna
Kommentoi Ilmoita asiavirheestä