Raha ratkaisi eikä mikään ole enää pyhää FC Barcelonassa – Barça sai uuden pääsponsorin ja stadionin nimeksi tulee Spotify Nou Camp

FC Barcelona myy ensi kertaa kuuluisan kotistadioninsa nimioikeudet.

Barcelonan gabonilaishyökkääjä Pierre-Emerick Aubameyang (oik.) juhli maalia liigaottelussa CA Osasunaa vastaan.

16.3. 10:24 | Päivitetty 16.3. 11:51

FC Barcelona kertoi tiistaina, että musiikkipalvelu Spotify on seuran uusi pääsponsori ensi kaudesta alkaen, ja kotistadionin nimeksi tulee heinäkuussa Spotify Nou Camp.

Se on järisyttävä muutos perinteistään elävästä seurassa. Espanjan suuret seurat Atlético Madridia lukuun ottamatta eivät ole liittäneet stadioneidensa nimiin sponsoreiden nimiä.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Osaston uusimmat

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat