Hetkessä elämisen taitoa korostetaan monessa yhteydessä, ja joskus taidon omaksumisella voi olla yllättäviä seurauksia.
Tämän voi todistaa ainakin vain etunimellään Mark tunnettu mies, joka päätyi sosiaalisen median ilmiöksi täysin yllättäen.
Mark oli seuraamassa golfin PGA Championship -turnauksen Oklahomassa viime viikolla ja näki lähietäisyydeltä muun muassa supertähti Tiger Woodsin peliä.
Suurin osa muista katsojista kuvasi Woodsin avauslyöntiä kännyköillään. Mark sen sijaan seurasi tiiviisti tähden lyöntiä oluttölkki käsissään.
Kuva alkoi kiertää Twitterissä, ja lopulta olutmerkki Michelob Ultra otti yhteyttä Markiin ja teki tämän kanssa mainossopimuksen.
Sopimuksen sisällöstä ei ole varmuutta, mutta Markin kuva on painettu ainakin t-paitaan ja lippalakkiin.