Mitä yhteistyökumppani voi tehdä, jos urheilija julkaisee disinformaatiota sosiaalisessa mediassa? - HS Visio | HS.fi

Mitä yhteistyökumppani voi tehdä, jos urheilija julkaisee disinformaatiota sosiaalisessa mediassa?

Tampereen Tapparan yhteistyökumppanit ovat närkästyneet joukkueen tähtivahdin somekirjoittelusta. Urheilijoiden täytyy ymmärtää asemansa vaikuttajana, sanoo urheilumarkkinointia tutkinut Arto Kuuluvainen.

25.3.2021 9:36

Liigajoukkue Tampereen Tappara joutui myrskyn silmään, kun joukkueen tähtivahti Dominik Hrachovina julkaisi kuvan koronarajoitevastaisesta mielenosoituksesta.

Aikaisemmin Hrachovina on julkaissut sosiaalisen median kanavissaan valesivustojen disinformaatiota muun muassa koronaviruksesta ja rokotteista.

Artikkeliin liittyviä aiheita