Seitsemän miljardin vauhtipyörä – Nämä seitsemän asiaa selittävät, miten Woltin bisnes pyörii. - HS Visio | HS.fi

Menestyksen eväät

Yhdysvaltalainen ruokalähettipalvelu Doordash osti suomalaisen kilpailijansa Woltin seitsemällä miljardilla eurolla. HS Visio kertoo, miksi Woltin toimintamalli on miljardien arvoinen ja mitkä seitsemän asiaa sen toiminnasta voi oppia.


13.11. 2:00 | Päivitetty 13.11. 8:23

Oppi 1: Saavuta kriittinen massa

Ruoan kotiinkuljetus ei ole uusi keksintö. Pizzataksit ovat toimineet vuosikymmeniä ennen Woltia ja muita maailmaa valloittavia lähettiyhtiöitä.

Se, mikä Woltista tekee miljardien arvoisen yhtiön, on kokoluokka – kriittinen massa.

Artikkeliin liittyviä aiheita