HS Visio|Markkina-analyysi
Vastuullisuus on kuin Keanu Reeves ja nahkatakit 20 vuotta sitten: Iso kupla ja ilmiselvä tulevaisuus
Markkinoiden kuplat muodostuvat aina epämääräisten ajatusten ympärille. Sellaisia ovat esimerkiksi internet, vastuullisuus ja pitkät nahkatakit.
Neo (Keanu Reeves) ja Trinity (Carrie-Anne Moss) suosivat tummaa. Kuva: ROADSHOW FILM LIMITED
Alex af Heurlin HS
Muistatteko vielä vuoden 1999? Kaikki tiesivät, että internet on tulevaisuutta, mutta kukaan ei osannut tehdä internetillä vielä rahaa.
Ensimmäisenä internetillä rahastikin elokuvateollisuus. Kun Matrix tuli vuonna 1999 elokuvateattereihin, se summasi ajan hengen täydellisesti.
Mikä tahansa olisi mahdollista virtuaalimaailmassa, jopa koneiden orjuuttama ihmiskunta.