Huonot kokemukset myyjistä päätyvät julkisuuteen, kun taas hyvät kokemukset jäävät vain mieleen.

Huippumyyjäkin voi olla huono myyjä

Vain hyvät myyntityön ammattilaiset voivat nostaa myynnin arvostuksen suosta. HS Visio selvitti, mikä erottaa hyvän myyjän huonosta.


Kuvitelkaamme maailma, jossa ei olisi yhtäkään myyjää. Millainen se olisi?

Myyjättömässä maailmassa kaupankäynti voisi olla vaivalloista. Kysyntä ja tarjonta hakisivat sokkoina toisiaan ja menisivät yhtä mittaa ristiin.

Yrityksillä olisi täysi työ löytää tavaroilleen ja palveluilleen ostajia, koska kukaan ei myisi niitä. Kuluttajilla kaikki energia kuluisi siihen, että he yrittäisivät selvittää, mitä on kaupan, keneltä voi ostaa ja mihin hintaan.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita